RapBlog

Rapgondolatok, rapcikkek, rapkritikák.

Kontakt

kriptha kukac freemail pont hu

Zenebolt

Rendelj raplemezeket! Előadó vagy zenekar neve:

Numero7 - Online Zenebolt

Kérdezz-felelek

2008.04.28. 15:37 :: Rap.Blog.hu

Avagy a legelmebetegebb teóriák a RapBlog létezéséről és szerkesztőjével kapcsolatban
 
Teória: A Kriptha a beef-el szeretne hírnevet szerezni.
A valóság: A RapBlog-ot nem reklámozom sehol. Nincs fent a Salátán, a hiphop.hu-n, sem más kisebb-nagyobb rapoldalak linkgyűjteményei között. Nem fórumozok, nem hogy rendszeresen, de ritkán sem, így eképpen sem hirdetem. Kizárólag a volt honlapomon van feltűntetve, hogy ahelyett már ez létezik. Ha hírnevet szeretnék, ennyi reklámmal beérném? A RapBlog elsődleges célja, hogy kidühöngjem magam. Van, aki a feszültségét cigarettázásal vezeti le, mások hegyet másznak, megint mások belevernek egyet a falba. Én inkább kiírom magamból a gondolataimat, így könnyebbülök meg. Mivel ezt kell magyaráznom most, így látható, hogy legutolsó feldühödésem eredményeként épp arra "kényszerülök", hogy retardált elmék képzelgéseire reagáljak...
 
Teória: A Kriptha rappel egyáltalán? Ha értene hozzá, nem beszélne róla, hanem elkészítené a saját rapszámait, hogy megmutassa, szerinte mi a jó.
A valóság: Nem az a kérdés, hogy (mióta és) egyáltalán rappelek-e, hanem, hogy (mióta nem és) miért nem. Erre a volt oldalamon már adtam választ. Ettől függetlenül azért összegezném, mert tudom, hiába szúrok be ide egy linket, a lustaság és szellemi fogyatékosság következtében azt nem sokan olvassák el! Tehát: első albumom 1994-ben készítettem el. Ez még nem rap volt, hanem amolyan kezdetleges vegyes, elektronikus próbálkozás. Ez előtt is írtam már zenéket, de azt kottafüzetekbe, ceruzával. Első rapalbumom 1998-ban készült el. Utolsó rapanyagom (egy EP) 2004-ben jelent meg, amihez 2005-ben készült egy klipp. Mindezalatt megszámlálhatatlan előadónak komponáltam muzsikákat, és írok a mai napig is, amennyire időm engedi. Gyakorlatilag 14 éve foglalkozom zenéléssel - számítógép előtt. Ha hozzászámolnánk a kottafüzetes korszakot is, talán kijönne 15-16 is. Ennyi idő alatt a zenéről, a zene világáról, a hozzá tartozó kis részletekről elég sok tapasztalatot, információt sikerült begyűjtenem.
Nem mindig alkottam jól és tökéletesen, ezt nem tagadom. Néha egyenesen gyengét produkáltam, de az is csak azt segítette, hogy hibáimból tanuljak. Ami bosszant, hogy egyes fórumos rap-okoskák ma, most, 2008-ban úgy ítélkeznek felettem, hogy én a születésük pillanatában már kottafüzetbe írogattam a kis dalaimat. Nem kell engem tisztelni, mivel a tisztelet nem biztos, hogy kölcsönös lenne részemről sem. Csupán azt kellene, illene felfogni, hogy amit és ahogyan írok a RapBlog-on, amögött annyi tapasztalat és év áll, ami egyes nagypofájú kritikusoknak az eddig megélt életét teszi ki...
 
Teória: A Kripthának úgyis mindegy, ha a magyar hip-hop nem ilyen lenne... hanem olyan... az sem tetszene neki, mint ahogy soha semmi.
A valóság: Ehhez már tényleg debilnek kell lenni, és csak sajnálni tudom, hogy a 8 általánost 11 év alatt még egy erre specializálódott iskolában sem sikerült elvégezni! Egyszer érdemes lenne végigolvasni szombat este az egész RapBlog-ot a szokásos agyleépítő sörözés helyett...

komment

Címkék: hazabeszélés

süti beállítások módosítása