RapBlog

Rapgondolatok, rapcikkek, rapkritikák.

Kontakt

kriptha kukac freemail pont hu

Zenebolt

Rendelj raplemezeket! Előadó vagy zenekar neve:

Numero7 - Online Zenebolt

Funkdoobiest koncert

2008.10.06. 17:40 :: Rap.Blog.hu

 


Szervezettség
: a koncert-, és rendezvényszervezők a legnagyobb politikusok. Ígéretet ígéret követ, végül teljesen más történik. Vagy nem történik. A Funkdoobiest koncert napjának délelőttjén böngésztem a netet infók után, hogy miképp készüljek az estére. Ekkor még az a hír járta, hogy 21-kor kezd a magyarvonal, 23-kor a Funkdoobiest. Hangsúlyozom: ez volt a délelőtti álláspont. Délután öt körül újra körbenéztem, ekkorra a Kriminal már 10-re volt meghirdetve, ezzel párhuzamosan pedig a főattrakció kezdésének idejéről "megfeledkeztek". Volt egy ígéret, mely szerint a szervezők tekintettel lesznek a vasárnapra, illetve a hétfői munkára, iskolára, így nem fogják elhúzni az estét. Na, ez kurvára be is jött, köszönjük, fél 11 körül Bankosék meg is jelentek, a Funkdoobiest-ről pedig olyan hajnali 1 volt, mire kijöttünk! Javaslatom MINDEN koncertszervezőknek! A terv szerinti 10-es kezdés helyett ígérjetek ezentúl éjfélt, maximum eképp fogunk rábaszni, hogy lekéssük, de szerencsére az elmúlt esztendők komolyabb koncertjeinek tapasztalata alapján ilyen még soha nem fordult volna elő!
 
Helyszín: Gödör Klub. Megkövetem magam múltkori kijelentésemért. Annyira (most) nem volt élvezhetetlen a hangosítás. Igaz, a magyar blokk alatt a mikrofonok az instrumentálokhoz képest erősebbek voltak, de a Funkdoobiest-re ezt sikerült korrigálni.
 
Bemelegítés: a már említett Kriminal-os srácok gondoskodtak róla, több-kevesebb sikerrel. Személy szerint nekem már semmilyen elvárásom nincs, ha Bankos szóba kerül, azért az NKS-sel sikerült a mérleget egyensúlyban tartani. A tömeg nagyobbik és egyben unottabb részére pillantva volt egy olyan érzésem, hogy Kriminal ide - Kriminal oda, "nem ezért jöttünk elsősorban".
 
Közönség: én edzésről mentem a koncertre, és Ti? A magyar fatjoe-kra tekintve (egyre több a bíájdzsí, mi van veletek?? Meki meg bigmek? Ez trendi? Trendi dagadtnak lenni??), nem úgy tűnt... Az én fél-aktivitásom - magyarázom a bizonyítványom -, talán így igazoltnak tekinthető. Ilyen bamba, motiválatlan, alulenergizált közönséget még sehol nem tapasztaltam.
 
Funkdoobiest: tartottam tőle, hogy európai turnéjuk utolsó állomásaként célba vett Budapestet már el fogják hanyagolni, s még a végén úgy fog a közönség reagálni, ahogy pár sorral feljebb írtam. Nos, a hiba nem az együttesben volt! Én konkrétan ezért mentem; The Funkiest-ért, Bow wow wow-ért, és Wopbabalubop-ért. Régebbi és újabb slágerek, Son Doobie szóló, DJ Ralph M scratch közjáték, és a felülmúlhatatlan XXX Funk is elhangzott, méghozzá a videóklippes változatban. Aki egy ilyenre nem mozdul meg, az halott.
Úgy látszik, élő holtak közt buliztam...

Értkelés (jegyár/amennyit valójában ért): 2800/2100.

komment

Címkék: koncert

süti beállítások módosítása