RapBlog

Rapgondolatok, rapcikkek, rapkritikák.

Kontakt

kriptha kukac freemail pont hu

Zenebolt

Rendelj raplemezeket! Előadó vagy zenekar neve:

Numero7 - Online Zenebolt

Lords of the Underground koncert

2008.02.17. 16:01 :: Rap.Blog.hu

Hely: a Gödör Klub nem meleg és viszonylag jól szellőzik. Végre először éreztem úgy, hogy a tömeg, és a tömegben egymástól félfejnyi távolságra dohányzó parasztok ellenére sem fulladok.
Bemelegítés: Gerysson, Zefil, Győremix. Gerysson néha -mint mindig- unalmas volt, de Zefil és Győre kárpótolt.
Graffiti kiállítás: elmaradt.
Break bemutató: ilyen alacsony színpadra felesleges szervezni... A harmadik sornál hátrébb úgysem látja senki.
Előzenekar: sem a nevüket, sem a számcímet nem lehetett érteni. Talán azt is fel kellene fogni már, hogy aki bekapja a mikrofont, az ne üvöltve szóljon bele. Mindenesetre egy Ice-T alapra sikerült reppelniük valamit, pár szó, ami átjött: "kemény", "gengszter", "élet", stb. Nem értem, a Crazy Stylez ehhez a szarhoz miképp adhatta a nevét. Úgy éreztem magam, mint egy '96-os Ganxsta Zolee koncerten.
Közönség: már kezdem megszokni, hogy a magyar hip-hop közönség a legtahóbb közösség. Ahol fél embernek nincs hely, oda befurakodik három, vagy biztosan elkezd pogózni egy-két idióta, helyhiányra és női nemre való tekintet nélkül. Azt sajnálom, hogy ezeken a rendezvényeken nem lehet alkohol helyett agyat kérni a pultnál... Minden (mű)alkoholistának fizetnék egy kört. Pozitívum viszont, hogy viszonylag kevés általános iskolást láttam 50 Centes ruházati termékekben.
Hangosítás: azt hittem, az A38-nál elbaszottabb hangosítással nem lehet rendelkezni, nos, ez a teóriám megdőlt! A Gödör Klubban a hangmérnökök valamit nagyon benéztek. A Lords első két számánál halk volt a zene. Utána felmentek a potik, legalábbis, a mélyeket sikerült kiemelni, így dallamokat nem, basszust viszont annál inkább lehetett hallani. Mindig mindenhol megvan a magyarázat, hogy a hibák miből erednek, de kit érdekel?? Fizettem, a pénzemért tessék felkészülni, és nem elbaszni az egész koncertet és annak hangulatát a rossz hangosítással.
Akiket felhívott a Lords a színpadra: volt egy invitáció a koncert végén, hogy "Budapest reprezent" jeligével MC-k kerestetnek. Na, rögtön fel is ugrott egy 12 éves kis... kis... nem is tudom, minek nevezzem... csicska. Hogy ennyire ne legyen valakinek önkritikája...! Eljön a Lords Magyarországra, és mint Budapest reprezent, real hungarian MC, felpattan egy óvodás a színpadra!! Kábé, mintha a szuper nehézsúlyban akarna elindulni egy pehelysúly kategóriába is kevésnek mondható boxoló. Menj már a f*szba!!
Lords
: Tic-Toc, Funky Child, Chief Rocka, és a Psycho ellenére... Lehet, én voltam eleve fáradt... de ahogy Pély Homo Barnabás és társai mondanák: nem jött át. A számok között sok volt a make some noise, meg say hoooo... Ugyan számítani lehetett rá, de az újabbfajta dalokra még így sem lehetett eléggé felkészülni lelkileg. Ez egy olyan koncert volt, amire el kellett menni, hogy megállapíthassam, hogy ha nem mentem volna el, nem vesztettem volna semmit.
Értékelés
(jegyár/amennyit valójában ért): 4000/1900.

komment

Címkék: koncert

süti beállítások módosítása