RapBlog

Rapgondolatok, rapcikkek, rapkritikák.

Kontakt

kriptha kukac freemail pont hu

Zenebolt

Rendelj raplemezeket! Előadó vagy zenekar neve:

Numero7 - Online Zenebolt

Nosztalgia vonat, hatodik állomás: ELSŐ, EREDETI MAGYAR RAPKAZETTÁM

2010.02.01. 16:34 :: Rap.Blog.hu

 

Tegnap este elővettem az Egyenesen A Gettóból című Ganxsta Zolee és a Kartel albumot. Ez volt az első, eredetiben megvásárolt magyar rapkazettám. Emlékszem, ahogy egy tornaórán foci közben odaszóltam a haveromnak, hogy hé, amúgy megvettem a Ganxsta lemezt, nagyon kemény. Egy biccentéssel jelezte, hogy egész bizonyos, hogy igazam van. Focizni amúgy utáltam, rémunalmas sportnak tartottam mindig is, ráadásul, hideg is volt.
 
Tegnap este megnéztem, a kazetta kiadási éve: 1995. Ekkor még azt hittük, ez a magyar rap.
 
Aztán rájöttünk, hogy nem.

komment

Címkék: nosztalgia

süti beállítások módosítása