RapBlog

Rapgondolatok, rapcikkek, rapkritikák.

Kontakt

kriptha kukac freemail pont hu

Zenebolt

Rendelj raplemezeket! Előadó vagy zenekar neve:

Numero7 - Online Zenebolt

Naughty By Nature koncert

2008.05.04. 12:20 :: Rap.Blog.hu

Mikor még nem tudtam, mi az a rap, már akkor feltűnt, hogy bizonyos emberek furcsa betűk-kel és baseballütővel díszített pólót hordanak. Kíváncsi voltam, vajon mi lehet ezekre a ruhákra nyomva, valamiért ugyanis nagyon tetszettek. Évekkel később megtudtam, hogy ez a felirat a Naughty By Nature volt, és az első adandó alkalommal vettem egy pólót én is. Ez tíz-tizenegy évvel ezelőtt volt. Azóta a póló kissé megkopott, a matricázás apró darabokban félig lemorzsolódott, ám a szekrény mélyén a mai napig megvan. Még ha a mérete már nem is jó, ugyanazt jelenti 2008-ban, mint amit jelentett 1998-ban. És most, 2008-ban, az álom beteljesült...

Szeretném megköszönni Györemixnek, hogy olyan számmal fogadott érkezésünk pillanatában, ami korábban telefonom csengőhangja volt. Köszönet a hip-hop történelemóráért is. Nekünk "ismétlésnek" teljesen jó volt, kár, hogy akikre ráfért volna, mint "új tananyag", nem hallották. Merthogy végre a közönség nem egy általános iskolai sulibuli közönségét tette ki! Ennek következtében nem volt lökdösődés, vagánykodás, nagyzolás. Senki nem akarta ruházatilag bebizonyítani, hogy 14 évesen Ő a legnagyobb rapper - mert nem voltak 14 évesek! Így hát szeretném megköszönni mindazoknak a nemrészvételt, akik otthon maradtak, és jelenlétükkel nem rombolták az est hangulatát. Végre egy rendezvény, ahol nem rapperként, hanem emberként viselkedtek a vendégek! Senki nem kért bocsánatot és nem akart ez által a testvéremmé válni, mikor esetleg meglökött – mert nem löktek meg. Sokan sajnálkoznak, hogy a PeCsa csak félig telt meg, én egyáltalán nem bánom! Kurva érdekes, kisgyerekek, ezen azért el lehet gondolkodni, hogy miért van az, hogy a nálatok 10-15 évvel idősebbek tudnak viselkedni, Ti meg nem...
 
Szeretném megköszönni DJ R-Nold-nak is azt a kábé 15 perces szettet, amit bemutatott. Ritkán lát/hall ilyet az ember. Lemerevedve álltam, és hagytam, hogy teljesen lenyűgözzön. Példaértékű tudás, bizony, ilyen egy hip-hop DJ, és nem az, aki két számot a play és a stop gombok nyomkodásával el tud indítani.
 
Szeretném megköszönni Sub Bass Monster-nek is, hogy előkészítette a terepet a Naughty számára. Nem hittem volna, hogy ennyi év után egy Pörög A Fekete Lemez című szám még mindig ennyire lázba tud hozni. Nem hiába, Ő mégis csak Sub Bass Monster, aki úgy alkot, hogy az esztendők ne csorbítsák értékét.
 
Szeretném megköszönni a freestyle MC-knek is, hogy a Sub Bass által megindított folyamatot tovább görgették. Pont annyit álltak a színpadon, ami még nem számított önzőségnek, és az egészséges hergelés határán belül húzták csak az időt. Nem tudom, ki volt az a srác, aki B Real-ként rappelt, de dermesztő volt! Jó lenne többet is hallani felőle...
 
Végül szeretném megköszönni a Crazy Stylez-nak, hogy elhívták, és a Naughty By Nature-nek, hogy eljöttek Magyarországra. Felejthetetlen élmény volt, talán az eddigi legkeményebb koncert, amin valaha voltam! O.P.P., Hip-Hop Hurray, Craziest, Everything’s Gonna Be Allright, It’s On, Jamboree, Guard Your Grill, Clap Yo Hands, Mourn You Til I Join You... Gyakorlatilag az összes klasszikus és himnusz. Ennyire felszabadultan, extázisban, önfeledten még soha nem éreztem magam...

Értékelés (jegyár/amennyit valójában ért): 4500/4500.

komment

Címkék: koncert

süti beállítások módosítása