RapBlog

Rapgondolatok, rapcikkek, rapkritikák.

Kontakt

kriptha kukac freemail pont hu

Zenebolt

Rendelj raplemezeket! Előadó vagy zenekar neve:

Numero7 - Online Zenebolt

Előrendelhető

2008.08.16. 00:03 :: Rap.Blog.hu

 

Kurva nagy divat lett ez a CD előrendelhetőségi mozgalom, csak tudnám, miért nem látható benne az aljasság! Aki nem vágja, annak röviden: elkészül egy magyar underground rapcsapat vagy MC albuma, de! De még nem kerül piacra. A nagy marketingötlet itt jön a képbe: előrendelhetővé tenni a lemezt! Az elcsigázott, türelmetlen rajongók persze egyből lecsapnak a lehetőségre, és már ELŐrendelnek. Mert utólag, a megjelenés napján, vagy 24 órával később már nem lenne jó! Nem, nekik ELŐRE kell, mert ez a szellemi fejlődésben megállt tizenéves korosztály hozzá van szokva, hogy nekik minden AZONNAL jön. Érdekes, amíg nem terjedt el az internet annyira, mint manapság, én volt, hogy éveken át vártam egy albumra, míg végül megszereztem. Kibírtam? Persze, hogy kibírtam, kurvára kibírtam, mert egyrészt türelmes voltam, nem valami elkényeztetett háziállat, mint a legtöbb mai rapgyerek, másrészt tudtam, hogy vannak fontosabb dolgok is az életben, mint élet-halál harcot vívni egy lemezért, vagyis: előrendelni. Mert mi is történne, ha rajongó nem jutna időben a lemezhez? Húbizony, még elfogy! Igen, mert a mai előadóknak annyi esze van, hogy ha ki tudják kalkulálni, hogy kábé mennyi lemezre van szükség, mondjuk 500-ra, akkor szándékosan 400-at gyártatnak, hogy jól kibasszanak a közönséggel, azaz Veletek! Igen, húgyagyúak, ezt DIREKT így csinálják a zenészek!! Vagy a bé verzió, hogy tényleg nem tudják előre kigondolni, hogy mennyit gyártassanak, ebben az esetben utólag kell még pár százat lenyomatni, és így szegény, szerencsétlen rajongót tragédia éri: VÁRNIA kell. De hát a rajongó nem várhat, a rajongónak azonnal kell minden, de legfőképp, hogy azonnal megszabadulhasson a pénzétől, ezáltal az előadó azonnal pénzhez jut, és a türelmetlen előadó költségei nem később térülnek meg, hanem azonnal. Ez itt a baj, hogy sem az MC nem képes várni, sem a hallgatósága. Ebben a felgyorsult világban nincsenek hozzászokva a várakozáshoz. Ezt használja ki a rapelőadó, és egy egyszerű marketingtrükkel eteti meg "szeretett" közönségét. Gratulálok, Ti meg ezt beveszitek!

komment

Címkék: itthon

süti beállítások módosítása