RapBlog

Rapgondolatok, rapcikkek, rapkritikák.

Kontakt

kriptha kukac freemail pont hu

Zenebolt

Rendelj raplemezeket! Előadó vagy zenekar neve:

Numero7 - Online Zenebolt

Amikor írsz

2009.06.25. 17:21 :: Rap.Blog.hu

 

Néha kapok ilyen leveleket... ilyen himihumi izéket... hogy "jó a blogod, egyetértek, hogy..." Válaszolok... majd válaszol... majd válaszolok... majd válaszol... majd hallom, vagy olvasom vissza... hogy "beszéltem a rebblogos kriptával, azt mondta, hogy... és egyetértettünk..." és úgy adja ezt elő, mintha mi olyan kúúúrva nagy ismertségben lennénk. Haverok, vagy mi.
A másik... amikor megpróbál kettéalázni... eddig egy, azaz EGYETLEN EGY alkalommal SEM olvastam olyan levelet, aminek értetlenkedésére, engem kioktatására való válaszom nem adtam volna már meg ELŐRE, egy korábbi cikkben... de a figyelmetlen parasztja csak megírja... jól beszól a Kripthának, vagy a fasztuggya... mi vezérli... s mikor erre nem éppen úriember módjára édesanyja állapotáról érdeklődöm, hogy az miért nem tanította meg szöveget értelmezni, akkor meg megsértődik... Igen: megsértődik...
 
Nézd... kedves "haverom", vagy "ellenségem"... Előszöris, ha egyetértésünkre visszaírok, még nem leszünk haverok... Engem Te ne emlegess, hogy "levelezel" velem, mert az a pár levél minden, csak nem komoly kapcsolattartás... A levelem csak egy gesztus, nem barátság... Másodszor, ha azért írsz, hogy megmonnyad a frankót... - és ebből meg a következő mondatból utólag kiszedtem három bazdmeget... - akkor kérlek, ne erőlködj! Felesleges...
Te látogatod a blogom, mert érdekel. Érdekel, bazmeg, ne mondd, hogy nem érdekel, különben nem látogatnád, mint én a Rapbulvárt vagy a Salátát! Tehát látogatod... több-kevesebb rendszerességgel... Ezzel szemben én nem biztosítom azt az opciót, hogy hozzászólhass a bejegyzéseimhez... nem látogatom a Te blogodat... nem olvasgatom a fórumos hozzászólásaidat... és nem kérem, hogy írj... Ugyan kint van az e-mail címem, de az inkább azért, hogy ne mondhassa senki, hogy nem vállalom magam... de, vállalom, ha meg akarsz verni, lehet írni, telefonszámmal, aztán egyeztetünk... (...ahogy kértem már nem egy embertől, de a végén csak nem adta meg a számát, akkor meg mi a kurvaanyádat akarsz?!) Szóval írsz... megpróbálsz kioktatni, megalázni, satöbbi... pedig nem kérem... mert nem érdekel... Tudom, jól esne jóóól beugatni, csak épp Rád senki sem kíváncsi... Ha kíváncsi lenne bárki is, Te lennél a RapBlog, és Neked lenne napi egy-kétszáz látogatód, nem nekem...
 
EZ a különbség közted és köztem.
Te magadtól jössz ide, a Rebblogra... keresel engem... én viszont nem kereslek Téged... leszarlak.
Ezt vedd figyelembe, amikor írási kényszered támad. Kérlek...

komment

Címkék: hazabeszélés

süti beállítások módosítása