RapBlog

Rapgondolatok, rapcikkek, rapkritikák.

Kontakt

kriptha kukac freemail pont hu

Zenebolt

Rendelj raplemezeket! Előadó vagy zenekar neve:

Numero7 - Online Zenebolt

Rapblogok

2010.04.17. 12:59 :: Rap.Blog.hu

 

Talán nem kell taglalnom, hogy mennyire nem szándékosan, hanem egy véletlen netbóklászás következményeként bukkantam két rapblogra. Amikor azt írom, hogy "rapblog", akkor azt úgy értem, hogy mind tartalmi (de ami a súlyosabb:) mind névválasztásban (!) a blogomra hasonlító oldalra leltem! Gondoltam, írok egyből a szerkesztőknek, hogy "hülyefasz!", de megelőzendő egy harmadik RapBlog névre hasonlító webtákolmány létrejöttét, inkább nyilvánosan faszoznék egyet, drágáim.
 
Az ugyanis, hogy közléskényszeretek van, még talán nem is probléma. Nekem is van, olvassák is napi egy-két százan; kíváncsi lennék, a Ti helyesírási hibáktól duzzadó, stilisztikai otrombaságokkal telepöckölt, fogalmazási következetességeket illetően: időben előre-hátra ugrándozó cikkeitekre vajon hányan izgulnak fel. Még ha nagyképűnek is tűnik, akkor is azt mondom, hogy sejtem, hogy - hozzám képest - elenyésző a látogatottságotok, amire Ti válaszolhatjátok azt, hogy "nem a látogatottságér'/látogatókér' van!", viszont ebben az esetben a kérdés az, hogy miért kezditek oly sokszor az írást "Kedves Olvasók" megszólítással??
 
Továbbá.
 
Ez itt a  rap.blog.hu. Nem túl kreatív névválasztás, de mégiscsak! Mégiscsak ez Magyarországon _A_ RapBlog. Direkt nem írom le a két oldal címét, melyeket találtam, nehogy akár csak eggyel is több látogató emelje a heti statisztikát, így csak annyit árulok el, hogy az emlegetett blogok neve meglehetősen hasonlít eme blog nevére! Ötlettelen, szánalmas kis nyomorék - vagy(tok) Te, Ti, mint RapBlog névre hasonlító blogtulajdonosok! 
(Gyorsan, csak zárójelbe': RapBlog névvel majdnem teljes mértékben egyező domaint regisztrálni... - nem másolás, mi? Akkor mé' nem készítesz a hiphop.hu után szabadon egy hip.hop.hu oldalt is??)
 
Sejtem a magyarázatot, ne is mondjátok: nem ismertétek korábban az én RapBlogomat! Nem ám! Meg a véletlen! Meg szoftverhiba! Meg a' izé!
Akikről írogattok, amilyen háttérrel rendelkeztek, arrafelé én nem egy korábbi cikkem miatt "tiltólistás" személlyé váltam, s azóta is, nem egy alkalommal, ahogy hallom, "közröhej" tárgya vagyok. Természetesen Te-Ti mit sem tudtok erről!
 
Drágáim!
Írjatok! Hajrá publicisztika! Nyissatok blogokat, nem is kérdés, hogy rátok, mint nevenincs kis buzikra az egész netes rapvilág kíváncsi! Azonban! Legalább névválasztásban legyetek egyedibbek! Ha már a szóköz használata nem megy...

komment

Címkék: hazabeszélés

süti beállítások módosítása