RapBlog

Rapgondolatok, rapcikkek, rapkritikák.

Kontakt

kriptha kukac freemail pont hu

Zenebolt

Rendelj raplemezeket! Előadó vagy zenekar neve:

Numero7 - Online Zenebolt

Én is rappelek, megmutassam?

2009.08.28. 23:59 :: Rap.Blog.hu

 

NE! Vagy ha már nagyon muszáj, akkor ne nekem. Vagy ha már nagyon muszáj nekem, akkor mostantól vállald a nyilvánosságot a RapBlog-on.

 
FELHÍVÁS!

Kedves rapgyerekek, akik nekem mutogatjátok, hogy jó-e a demótok vagy sem!
Mostantól nyugodt lélekkel lehet küldözgetni nekem a számaitokat, a véleményezés nem fog elmaradni, legfeljebb mégis, de akkor sem lehet majd egy szavatok sem, mert biztosan végighallgattam, maximum hányingerem támadt, és végül energiám nem maradt, hogy válaszoljak rá.
Ígérem, a jövőben összeszedem magam! És válaszolok mindenkinek! Úgy nagyjából, legalábbis...
 
Ha tehát:
Kíváncsi vagy a véleményemre, küldd nyugodtan a SAJÁT anyagod (nem a haverodét) a kriptha kukac freemail pont hu címre. E-mailben biztos nem, ellenben itt, a RapBlog-on nagy valószínűséggel fogok róla pár sort ejteni.
 
Hogy ez miért jó NEKED?
Mert akármit is írok, az fel fogja kelteni a RapBlog olvasók figyelmét, ezáltal többen ismernek meg Téged. Ha nagyon tetszik nekem, azér', ha nagyon nem, akkor meg azér'. A tapasztalat és a visszajelzések azt mutatják, bármit is mondok, annak reklámértéke van.

Hogy ez miért jó NEKEM?
Mert kíváncsi vagyok mindenre, ami rap - az persze már más kérdés, hogy kíváncsiságom határtalanul kritikus. Mivel egyre kevesebb időm van az új cuccok után keresgélni, ezért megkönnyebbülne a dolgom: az új zenék "házhoz jönnének", nem nekem kellene kutakodnom utánuk...
 
Feltételek:
Myspace linkek NEM ÉRDEKELNEK! A myspace általában azt jelenti, hogy a kis hülyének nincs sem albuma, sem kislemeze, de veri a nyálát, hogy sikerült egy-kettő számot összehozni. Ebben nincs sem munka, sem kitartás, tehát: nem érdekel. KIZÁRÓLAG komplett albumokra vagy kislemezekre vagyok kíváncsi. Ezeknek a linkjét várom, ahova feltöltötted őket.
 
Engedélyezett reagálási időm:
Ezt majd eldöntöm ÉN, hogy mikor írok róla a RapBlog-on. Idő és kedv kérdése, ami rajtam múlik, a folyamatos basztatásra nem reagálok, illetve volt már, hogy reagáltam, de végül arra már nem kaptam választ...
 
Mit kérek ezért az 5 perc hírnévért cserébe?
Állj ki a főtérre, és kiabáld, hogy RAP.BLOG.HU!
 
Úgyhogy szó fel! vagy hogy kell ezt vagányul mondani, csekkoljátok a májkot, nyomjátok a bítet, jejeje... várom!

komment

Címkék: felhívás

süti beállítások módosítása