RapBlog

Rapgondolatok, rapcikkek, rapkritikák.

Kontakt

kriptha kukac freemail pont hu

Zenebolt

Rendelj raplemezeket! Előadó vagy zenekar neve:

Numero7 - Online Zenebolt

ÉvérteKELLŐ beszéd

2009.01.01. 21:01 :: Rap.Blog.hu

 

Előszöris. Köszönöm, hogy olvassátok írásaimat. Mikor megírtam az első cikket, nem gondoltam volna, hogy ennyien lesztek. Igazából, le is szartam, mennyi olvasóm fog akadni. Napi tíz-húsz látogatóval kezdődtek a statisztikák, ma már, ha süt a nap és nem bal lábbal ébredtek, pár százan is vagytok. Köszönöm.
 
Másodszor. Nem győzöm hangsúlyozni, így még egyszer, és reményeim szerint utoljára megteszem: a RapBlog elsődlegesen MAGAM miatt született. Nem a hírnév megszerzése, vagy a pék tudja, mi mindent összeorigamiznak egyesek különböző fórumokon és e-mailekben, hogy én miért akartam ezt... Elárulom, anyádért akartam. Azért, hogy kidühöngjem magam. Rajtad, Rajtatok, Rajtuk. A RapBlog számomra egyfajta dühöngőként jött létre. Életem a rapzene, imádom, magam is rappeltem jónéhány évig... ma már inkább csak hallgatom... és... írom.
 
Harmadszor. Bár idáig arról szóltak soraim, hogy magamnak írom a blog-ot, idővel leveleitek hatására rájöttem, hogy. Minden mondatommal, melyet monitorra vetek, befolyásolni, nyomást gyakorolni, véleményt formálni tudok az olvasókra. Egyre többen küldtök e-maileket, melyekre igyekszem mindig mindenkinek válaszolni, még ha konkrét kérdés nincs is benne. Ha Te is egyetértesz velem, örülök. Ha nem értesz egyet velem, annak is, mert legalább felbosszantottalak, és megismertettem Veled az én álláspontom is, mely remélhetőleg elgondolkodtat legalább egy percre. Ha pedig azt állítod, cikkem hatására mostantól új, számodra tetszetős megvilágításban látod azokat az előadókat, eseményeket, vagy a hip-hop bármely aspektusát, melyekről írok, az a legnagyobb öröm. Így, bő egy év elteltével azt vallom, hogy blog-om már nem csak magam számára íródik, hanem másodlagosan a Kedves Olvasó befolyásolása miatt is.
 
Szögezzük le. Nem szeretném, hogy mindenki úgy gondolkozzon, mint én. Azt szeretném, hogy EGYÁLTALÁN gondolkozzon! Akárkivel beszélek, akármilyen fórumot nézek, vagy akármilyen rendezvényen vagyok, mindenhol azt tapasztalom, hogy javarészetek nem használja az agyát. Nem azért szerettek egy lemezt, mert az jó, hanem, mert a hiphop.hu azt mondja, hogy az jó. Nem azért mentek el egy koncertre, mert az jónak ígérkezik, hanem mert a Salátán ott a felhívás, hogy a Saláta szerint az jó lesz. Ne legyetek már ennyire agymosottak, birkák! Ne a névért hallgassatok valamit, ne a névért csápoljatok egy buliban, hanem a "termékért" magáért. Szerintetek azért lesz jó egy Hősök lemez, mert a hiphop.hu orrba-szájba nyomja? Szerintetek azért kell magyarkodni, mert a Fankától ezt látjátok? Szerintetek azért kell 50 Centet hallgatni, mert a Viván az megy a legtöbbet? Hallgassátok meg a Hősök lemezt, egy kalap szar az egész. Bárki ír ilyen szövegeket vagy zenéket. Semmi különös nincs benne. Mégis óriásit ejakuláltok tőle, mert az van abban a szétmosott fejetekben, hogy a Hősökre felizgulni kell. De miért is? Fanka előtt senkinek nem volt fontos a magyarsága, most "hirtelen" mindenki űbermagyar. De tényleg ennyire fontos ez számotokra? Ha Fanka azt mondaná, a wc-papírt 3 részbe kell hajtani, mert az a jó, hirtelen Ti is 3 részbe hajtanátok. Ami nem baj, mert lehet így is, csak épp kurvára nem fontos! Ha Fankától nem hallanátok ezt, eszetekbe sem jutna. Ez a legnagyobb baj, hogy nem önszántatokból magyarkodtok vagy hajtjátok háromba a papírt, hanem mert hagyjátok magatokat EGY IRÁNYBÓL befolyásolni. Nem nézitek meg a többi oldalt MAGATOKTÓL, és még csak nem is törekedtek rá, hogy a véleményetek több tényező hatására alakuljon ki valamiről. Csak azt szajkózzátok, amit Ők szajkóznak belétek. Vakon követtek egy-egy nevet, és pusztán a név miatt gondolkodás nélkül fogadtok el tőle bármit. 

...sebaj... a RapBlog ezért van... hogy megmutassa a wc-papír mindkét oldalát.
BUÉK, csorda!

komment

Címkék: hazabeszélés

süti beállítások módosítása