RapBlog

Rapgondolatok, rapcikkek, rapkritikák.

Kontakt

kriptha kukac freemail pont hu

Zenebolt

Rendelj raplemezeket! Előadó vagy zenekar neve:

Numero7 - Online Zenebolt

Egy baszkodnivaló majom blogja

2008.10.12. 10:09 :: Rap.Blog.hu

 

...vagyis az enyém. 2008 október 11.-én a Rapbulváron megjelent jellemzés szerint lennék ez én. Régóta töprengtem azon, vajon írjak-e a Rapbulvárról, de nem sikerült eldöntenem, mennyire vehető komolyan ez az oldal. A szándékokat értem, teljesen tiszták, csak a megvalósításnak van egy pici Mórickás íze, az IQ hiányra utaló montázsolt képekkel, rájuk szerkesztett FankaDeli fejekkel, erőltetett szójátékokkal. Tudod, olyan, mint amikor a kisiskolás gyermek nagy, piros orrot rajzol a tanító néninek, vagy bajuszt a tanító bácsinak... (Jé, és tényleg: vagy a Fankának.) Gyermeteg, beteges tettek ezek, amolyan igazi színvonaltalan, hitvány, jelentéktelen megnyilvánulások, amik miatt nem éreztem szükségét annak, hogy ráfókuszáljak.

A fent említett jellemzés mellett / felett, a RapBlog linkje is megjelent az oldalon. Első felindulásból pénzjutalmat akartam nyilvánosan felkínálni annak, aki a Rapbulvár bármely írójának, de legfőképp a jelen pillanatig igen sokat, azaz egy darab cikket felmutatni tudó "mérges jácint" nevű tagjának lakcímét elküldi nekem, hogy ... (pardon...) vízipisztollyal félméterről arcon lőhessem. Nem így tettem. Helyette megnéztem a RapBlog statisztikáit, és a következőket konstatáltam. Ebben az időperiódusban, az összehasonlíthatóság és az arányok érzékeltetése végett, oldalam látogatottsága eképp alakult:

- például, a Google-ön keresztül kereken 100-an találtak rám,
- a Salátáról 292 átkattintás vezetett el látogatókat a RapBlog-ra,
- a Rapbulváron megjelent cikk és linkem közlésének hatására összesen 6, azaz HAT darab látogató kattintott át onnan ide.
 
A baszkodnivaló majom ennek fényében nem kíván többet foglalkozni a Rapbulvárral, mivel boccs, de nem tudja azt komolyan venni.
 
 

Linkajánló, amúgy: Kérdezz-felelek

komment · 1 trackback

Címkék: hazabeszélés

süti beállítások módosítása